نرم افزار

نرم افزار ساینا قادر است عملیات خدمات و کالاهای سازمان را به صورت یکپارچه مدیریت نماید. این نرم افزار از طریق ارتباط با سایر سیستم ها نظیر سیستم حمل و نقل و نگهداری و تعمیرت کلیه فاکتورهای مربوط به صورت وضعیت های را دریافت نموده و امکان ثبت فاکتور برای سایر کالاها و خدمات سازمان نیز فراهم می سازد.

نرم افزار مدیریت ساینا

Sayna Sales Management System

نرم افزار  - نرم افزار مدیریت  ساینا

امکانات نرم افزار ساینا

  • مدیریت درخواست های کالا و خدمات
  • مدیریت سفارش های کالا و خدمات
  • مدیریت پیش فاکتورهای کالا و خدمات
  • تعیین وضعیت پیش فاکتور
  • صدور فاکتورهای کالا و خدمات
  • تعیین وضعیت فاکتور
  • امکان تعیین لیست سیاه
  • امکان تعریف دفاتر متعدد
  • مدیریت در هر دفتر
  • تعریف تعرفه های کالا و خدمات متعدد در دوره های زمانی
  • امکان الصاق تعرفه خاص به مشتریان در سیستم
  • ارتباط یکپارچه تعرفه های با تعرفه های قرادادهای در سیستم مدیریت قراردادها
  • تعریف گروه مشتریان به صورت درختی
  • تعریف مشتریان به صورت یکپارچه با اشخاص حقیقی و حقوقی
  • تعیین اطلاعات شناسه ملی، کد پستی، گروه های مشتری، شعب و سایر اطلاعات مورد نیاز

نگهداری و تعمیرات ساینا Sayna CMMS مدیریت ,خدمات ,افزار ,ساینا ,کالا ,تعریف , کالا , ساینا ,افزار ,مدیریت ,خدمات تعیین ,خدمات تعیین وضعیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیزیکدان شو اموزش انواع سگ ژرمن و خارجی آزفنداک سریال ها ی روز دنیا عمومی Yasweb عصر تجارت