نرم افزار
نرم افزار ساینا قادر است عملیات خدمات و کالاهای سازمان را به صورت یکپارچه مدیریت نماید. این نرم افزار از طریق ارتباط با سایر سیستم ها نظیر سیستم حمل و نقل و نگهداری و تعمیرت کلیه فاکتورهای مربوط به صورت وضعیت های را دریافت نموده و امکان ثبت فاکتور برای سایر کالاها و خدمات سازمان نیز فراهم می سازد.
نرم افزار مدیریت ساینا
Sayna Sales Management System
امکانات نرم افزار ساینا
- مدیریت درخواست های کالا و خدمات
- مدیریت سفارش های کالا و خدمات
- مدیریت پیش فاکتورهای کالا و خدمات
- تعیین وضعیت پیش فاکتور
- صدور فاکتورهای کالا و خدمات
- تعیین وضعیت فاکتور
- امکان تعیین لیست سیاه
- امکان تعریف دفاتر متعدد
- مدیریت در هر دفتر
- تعریف تعرفه های کالا و خدمات متعدد در دوره های زمانی
- امکان الصاق تعرفه خاص به مشتریان در سیستم
- ارتباط یکپارچه تعرفه های با تعرفه های قرادادهای در سیستم مدیریت قراردادها
- تعریف گروه مشتریان به صورت درختی
- تعریف مشتریان به صورت یکپارچه با اشخاص حقیقی و حقوقی
- تعیین اطلاعات شناسه ملی، کد پستی، گروه های مشتری، شعب و سایر اطلاعات مورد نیاز
نگهداری و تعمیرات ساینا Sayna CMMS مدیریت ,خدمات ,افزار ,ساینا ,کالا ,تعریف , کالا , ساینا ,افزار ,مدیریت ,خدمات تعیین ,خدمات تعیین وضعیت منبع
درباره این سایت